Εργαλείο εύρεσης ελαστικού Dealer Finder

Νέα

Σύνθεση καουτσούκ βουταδιενίου από διοξείδιο του άνθρακα

25 Μαΐου 2023

Χιόγκο, Ιαπωνία - 9 Μαΐου 2023 - Η Toyo Tire Corporation (έδρα: Ιτάμι, Νομός Χιόγκο- Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος: Takashi Shimizu- εφεξής, "Toyo Tire") ανακοίνωσε σήμερα την ανάπτυξη καταλυτών που μετατρέπουν το διοξείδιο του άνθρακα σε βουταδιένιο σε υψηλή απόδοση σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Τογιάμα (Έδρα: πόλη Τογιάμα- Πρόεδρος: Shigeru Saito), συνθέτοντας με επιτυχία καουτσούκ βουταδιένιο, βασική πρώτη ύλη για ελαστικά.

Οι αναλογίες σύνθεσης των πρώτων υλών που χρησιμοποιούνται για τα ελαστικά αυτοκινήτων ποικίλλουν ανά κατηγορία και τα συνθετικά ελαστικά που προέρχονται από το πετρέλαιο, συμπεριλαμβανομένων των μονάδων βουταδιενίου (καουτσούκ στυρενίου-βουταδιενίου (SBR) και καουτσούκ βουταδιενίου (BR)), αντιπροσωπεύουν περίπου το 30% της συνολικής πρώτης ύλης. Ως εκ τούτου, η βιομηχανία ελαστικών έχει ενεργοποιήσει την έρευνα για τη σύνθεση καουτσούκ βουταδιενίου που προέρχεται από φυσικά εναλλακτικά υλικά (πόρους) εκτός του πετρελαίου για πρακτική εφαρμογή.

Το Πανεπιστήμιο της Toyama εργάζεται ενεργά και με καινοτομία για την υλοποίηση της κοινωνίας με μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα μέσω της ανάπτυξης καταλυτών υψηλής απόδοσης για την ανακύκλωση του διοξειδίου του άνθρακα (CO2).

Το 2016, η Toyo Tire άρχισε να συνεργάζεται με τον καθηγητή Noritatsu Tsubaki της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Toyama για την αντικατάσταση των υλικών που προέρχονται από το πετρέλαιο με CO2 ως πηγή άνθρακα για την παραγωγή καουτσούκ βουταδιενίου, ένα σημαντικό συστατικό υλικό των ελαστικών.

(Κυκλική οικονομία που δημιουργείται από την τεχνολογία που χρησιμοποιεί το CO2 ως πηγή άνθρακα για την παραγωγή πρώτης ύλης για ελαστικά)

Η επιτυχία στην ανάδειξη του τρόπου σύνθεσης βουταδιενίου από CO2, μια από τις βασικές αιτίες της κλιματικής αλλαγής που επηρεάζει σημαντικά το παγκόσμιο περιβάλλον, αναμένεται να συμβάλει σημαντικά στην ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού φορτίου (ποσότητα εκπομπών CO2) κατά τη διαδικασία παραγωγής, σε σύγκριση με τη συμβατική μέθοδο χρήσης υλικών που προέρχονται από το πετρέλαιο.
Επιπλέον, η χρήση CO2 ως αρχικό υλικό για την παραγωγή καουτσούκ βουταδιενίου οδηγεί σε πλεονέκτημα όσον αφορά την αξιολόγηση του κύκλου ζωής (ΑΚΖ) των ελαστικών αυτοκινήτων στο μέλλον.

Το Κέντρο Βιώσιμης Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου της Toyama δραστηριοποιείται σε θεμελιώδεις ακαδημαϊκές έρευνες για την ανάπτυξη τεχνολογιών μετατροπής υλικών επόμενης γενιάς και σε εφαρμοσμένες έρευνες για την κοινωνική εφαρμογή τους με στόχο την υλοποίηση μιας βιώσιμης κοινωνίας.
Αυτή η νέα τεχνολογία λειτουργεί ως μέρος αυτών των δράσεων και θα μπορούσαμε να συνθέσουμε βουταδιένιο από CO2 στο υψηλότερο επίπεδο απόδοσης στον κόσμο χωρίς τη χρήση ακριβών πολύτιμων μετάλλων.
Προχωρώντας στη συνέχεια, θα προβούμε στην ανάπτυξη ενός συστήματος καταλύτη για μαζική παραγωγή με στόχο το χρονοδιάγραμμα της πρακτικής χρήσης του μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 2020, καθώς και στην έρευνα για την αντικατάσταση των ελαστικών και των πληρωτικών υλικών με βιώσιμα υλικά, ώστε να συμβάλουμε ουσιαστικά στην αειφορία.

Η Toyo Tire διερευνά συνεχώς τρόπους για την καθιέρωση μιας κυκλικής διαδικασίας των προϊόντων της στην κοινωνία, χρησιμοποιώντας όσο το δυνατόν περισσότερο φυσικά και άλλα βιώσιμα υλικά για το καουτσούκ, την κύρια πρώτη ύλη για τα ελαστικά αυτοκινήτων, και άλλα συστατικά υλικά. Παράλληλα, παρέχει πρωτότυπα ελαστικά που χρησιμοποιούν κατά προτίμηση βιώσιμα υλικά για τα οχήματα που συμμετέχουν στο Ράλι Ντακάρ και σε άλλους αγώνες εκτός δρόμου. Το ίδιο θα πράξουμε και για τους αγώνες αντοχής, συμπεριλαμβανομένου του 24ωρου αγώνα Nürburgring. Με την τροφοδότηση της γνώσης που αποκτήθηκε κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες οδήγησης και πάλι στην τεχνολογία μαζικής παραγωγής, θα επιταχύνουμε την ανάπτυξη υψηλών επιδόσεων και μοναδικών προϊόντων που διατίθενται μόνο από το εμπορικό όνομα Toyo Τire.

Η Toyo Tire ανακοίνωσε τον στόχο της να αυξήσει την αναλογία των βιώσιμων υλικών στο 40% έως το 2030. Προωθώντας την εφαρμογή αυτής της νέας τεχνολογίας, στοχεύουμε στη μείωση της παραγωγής αερίων του θερμοκηπίου, στην προσπάθειά μας να συμβάλουμε στην υλοποίηση μιας βιώσιμης κοινωνίας κινητικότητας.

Τελευταία Νέα