Νέα
Ο συντομευμένος αγώνας στερεί το βάθρο στην ομάδα
3 Ιουνίου 2024
Μετά τον πιο σύντομο 24ωρο αγώνα στην ιστορία, η Toyo Tire με την Ring Racing τερμάτισαν στην 5η και 6η θέση στην κατηγορία SP10.
Τα δύο αυτοκίνητα Toyota GR Supra GT4 Evo ήταν εφοδιασμένα με τα νέα ελαστικά Toyo Tire Proxes Slick που αναπτύχθηκαν στο Νίρμπουργκρινγκ. Με την πρόγνωση βροχής αμέσως μετά την εκκίνηση του αγώνα, έπρεπε να γίνουν σχέδια για τους οδηγούς και την τακτική στην πρωινή σύσκεψη, καθώς τα βρεγμένα ελαστικά Proxes είχαν λιγότερες δοκιμές λόγω των λίγων αγώνων που επηρεάστηκαν από τη βροχή ης αγωνιστικής σειράς αντοχής του Νίρμπουργκρινγκ (Nürburgring Langstrecken-Serie - NLS).
Τα δύο Toyota είχαν προκριθεί στην 6η και 11η θέση σε ένα αγώνισμα 15 αυτοκινήτων στην κατηγορία τους. Το κορυφαίο μονοθέσιο, το #170 ήταν στην P6 με το μονοθέσιο #171 στην P11. Και τα δύο αυτοκίνητα έκαναν την εκκίνηση υπό βροχερές συνθήκες. Τα μηχανικά προβλήματα ανάγκασαν το αυτοκίνητο #170 να μπει στα πιτ για περίπου 30 λεπτά και το αυτοκίνητο υποχώρησε στην P9 και το προσπέρασε το δεύτερο αυτοκίνητο, το #171, το οποίο είχε ανέβει στην P8 από την θέση εκκίνησης P11.
Αφού ολοκληρώθηκαν οι επισκευές, το μονοθέσιο με αριθμό #170 έδωσε έναν καταιγιστικό αγώνα, ανεβαίνοντας ξανά στην Ρ6, ακριβώς πίσω από το δεύτερο μονοθέσιο, το #171, που βρισκόταν στην Ρ5, πριν ο αγώνας διακοπεί με κόκκινη σημαία στις 23.23 λόγω της πυκνής ομίχλης που είχε πέσει στην πίστα. Η ομίχλη ήταν τόσο πυκνή που οι διοργανωτές ενημέρωσαν ότι ο αγώνας διακόπηκε τουλάχιστον μέχρι τις 8:00 το επόμενο πρωί.
Η επόμενη μέρα ξημέρωσε και η ομίχλη παρέμεινε. Ο διευθυντής του αγώνα άνοιξε το διάδρομο των πιτ στις 09:30 και η εκκίνηση σχηματίστηκε, αλλά οι ομάδες περίμεναν πολύ. Καθώς ο καιρός δεν βελτιωνόταν, οι ανακοινώσεις για την εκκίνηση αναβάλλονταν συνεχώς. Τελικά, στις 1.30 το μεσημέρι, τέσσερις ώρες μετά το άνοιγμα του διάδρομου των πιτ, ο αγώνας ξεκίνησε ξανά, με 5 γύρους σχηματισμού πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Στο τέλος αυτής της διαδικασίας, ο αγωνιστικός έλεγχος ανακοίνωσε ότι ο αγώνας θα έληγε και δεν θα γινόταν άλλος αγώνας. Στις, 3.05μ.μ., πριν καν περάσουν 24 ώρες, ο συντομότερος 24ωρος αγώνας ης αγωνιστικής σειράς αντοχής του Νίρμπουργκρινγκ (Nürburgring Langstrecken-Serie - NLS) είχε τελειώσει και οι θέσεις P5 και P6 των δύο Toyota GR Supra GTs Evo είχαν καθοριστεί. Η ομάδα έμεινε με την απορία για το πόσο διαφορετικά θα μπορούσαν να ήταν τα πράγματα.
Τα αυτοκίνητα θα επιστρέψουν στο Νίρμπουργκρινγκ σε τρεις εβδομάδες για τον τρίτο γύρο της σειράς αγώνων αντοχής του Νίρμπουργκρινγκ, στο 69ο τουρνουά ADAC Βεστφαλίας, όπου θα ελπίζουν σε καλύτερες καιρικές συνθήκες.
Ελαστικά Proxes εργοστασιακός εξοπλισμός στο Mazda CX-80
Ελαστικά Proxes Sport στο νέο SUV
Όλα τα πρωταθλήματα BMX της Ιαπωνίας
Κορυφαίος χορηγός του 41ου Ιαπωνικού Πρωταθλήματος
4η νίκη στη σειρά στο Baja 400
Συνολική νίκη για τον Bryce Mezies και την Toyo
Νίκη στην κατηγορία στο Ράλι Cross Country της Ασίας
Τροποποιημένος βενζινοκινητήρας cross-country
Η Toyo Τire χορηγός του Ανοιχτού Πρωταθλήματος Γυναικών AIG
6ο έτος συνεργασίας
Ενίσχυση της ιδιόκτητης τεχνολογίας σχεδιασμού ελαστικών
Η Toyo Tires υιοθετεί την πληροφορική 7ης γενιάς
Αρχικός Εξοπλισμός Open Country στο Toyota Land Cruiser 250
To Open Country ATIII στο ολοκαίνουργιο μοντέλο
Νίκη για τα βιώσιμα ελαστικά Toyo στη NLS3
Πρωτιά στην κατηγορία SP10 69. ADAC Westfalenfahrt
Ο Vildósola Sr. και η Toyo νικητές στο SCORE Baja 500
Οι Vildósola Sr και Davis νικητές με ελαστικά Toyo